Az első

Az első emlékezetes olvasmányélményem a Brumi Mackóvárosban című könyv volt öt és fél éves koromban. Nagyon szerettem ezt a mesét, sokszor újraolvastam és kerestem a folytatásokat, de azok (Brumi újabb kalandjai, Brumi a Balatonon és talán még több is volt) sajnos nem értek fel az eredetihez.
 
Azóta eltelt húsz év, el- és újraolvastam sok könyvet, s körülbelül egy éve elkezdtem emlékeztetőket írni magamnak az olvasott könyvekről. Most úgy gondoltam, kibővítve és némileg átírva nyilvánossá teszem magvas gondolataimat, aztán majd meglátom, meddig fog tartani az energiám.
 
Úgy tervezem, hogy szép fokozatosan feltöltöm az elmúlt egy év feljegyzéseit, utána / közben pedig az éppen aktuális könyvekről is írok majd. Elsősorban könyvekről tervezek írni, de időnként lesznek bejegyzések filmekről és zenékről is, ha minden jól alakul.
Címkék: könyv