Körbeadós játék

A mai posztom nem egy könyvről, hanem mindjárt háromról is szól. Ugyanis bloggerkedésem óta most először eljutott hozzám az aktuális körbeadogatós játék. Köszönöm Bridge-nek, hogy gondolt rám! :)

A játék menete:
1. Írd le, hogy ki adt
a tovább a logót, és linkeld őt.
2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.
3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.
 
Az én ajánlataim pedig a következők:
 
1. José Saramago: Minden egyes név – Még a magyartanárom ajánlotta sok évvel ezelőtt, elolvastam, és azóta még többször is. A stílus nagyon egyedi, a történet egyszerre komoly, filozofikus és vicces, a karakterek pedig egyszerűségükben is zseniálisak. Érdemes megküzdeni a kétoldalnyi mondatokkal, szerintem ha valaki rákap Saramago nyelvezetére, nagyon élvezhetőek a könyvei.
 
2. Boris Vian: Tajtékos napok – Nem tudom már, hogyan és mikor ismertem meg ezt a gyönyörű könyvet, de régóta az egyik kedvencem. Szürreális, szívszaggatóan szép és szomorú.  
 
3. John Fowles: A lepkegyűjtő – Veszélyes könyv, mert ha elkezdem este, akkor addig nincs alvás, amíg a végére nem értem. Amellett, hogy rettentően olvastatja magát, ez egy igen nyomasztó és beteges regény. Ami meg egy magamfajta bölcsésznek külön élmény, hogy tele van más könyvekre való konkrét és jelzésszerű utalásokkal, amiket élvezet megfejteni.
 
S akiknek a listáját szívesen megnézném (s talán még nem kapták meg): Peti bácsi és AnTalk.

 

Címkék: játék