Napi egó: blogajánló

Már megszokhattátok, hogy a néhanapján megjelenő egóposztjaimban általában magamat reklámozom és a blogírással kapcsolatos sikereimmel dicsekszem, de ez a bejegyzés nem ilyen lesz.
 
Ezúttal is reklámozni fogok, de nem magamat, hanem másokat. Ebben a hónapban két olyan blog is elindult, amelyek szerintem mindenképpen érdemesek a figyelemre. Már kitettem a linkeket az általam olvasott könyvesblogok linkjei közé, de azt hiszem, ott nem olyan könnyű észrevenni őket, úgyhogy inkább írok róluk egy külön bejegyzést is.
 
Az egyik blog szerzője vargarockzsolt, aki rengeteg részletes könyvértékelést írt már a Molyon, egyszer pedig az én blogomra is írt egy posztot Martin Amis Pénz című regényéről. A Moly használói között valószínűleg kevés olyan akad, aki ne ismerné őt, ám sokak kedvence most végre a nagyközönség számára is könnyen hozzáférhetővé teszi számos nagy népszerűségnek örvendő molyos értékelését. A blog címe: http://vargarockzsolt.blog.hu.
 
A másik blog szerzőjét, Elliotot viszont egyáltalán nem ismertem eddig, de nagyon örülök, hogy felfedeztem az írásait. Bár Elliot blogja még csak egy hónapos, már most nagyon érdekes, egyedi, kiforrott és szép, ráadásul könnyű eligazodni rajta, s ez számomra igen fontos szempont. A blog itt található: http://areadersbooks.wordpress.com/.
 
Olvassátok őket. (De persze csak miután az én blogom olvasásával végeztetek.)

Címkék: blog, reklám, egó